YPATINGAI patogus pirkimas viename puslapyje

taisykles.jpg

Jums tereikia išsirinkti prekę ir paspausti PIRKTI!

Sąskaitą-faktūrą gausite kartu su užsakymu.

GARANTIJA - visoms prekėms mūsų parduotuvėje suteikiame garantiją, naujas, nedėvėtas ir prekinę išvaizdą atitinkančias prekes galima grąžinti per 14 dienų, todėl gavus prekę iškarto ją įvertinkite ir jei vis tik atrodo, kad ji ne jums - grąžinkite ją kol nauja. Jokiu būdu prekės nesurinkinėkite, jei tą padarysite, grąžinti nebegalėsite, nes prekė bus dėvėta.
Kaip tai numatyta Civilinio kodekso 6.228(11) straipsnio 2 dalyje vartotojui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos. Tad grąžinimo išlaidos (transportas) nėra apmokamos, tuo pasirūpinti turite patys.
Negalima pardavėjui atiduoti pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, pavyzdžiui, individualiai užsakytas baldas, pagaminta kėdė, klientui nurodžius individualią medžiagą ar jos spalvą ar panašiai.

  1. Civilinio kodekso 362 str. reglamentuoja daiktų keitimą ir grąžinimą. Pagal šį straipsnį pirkėjas turi teisę pakeisti arba grąžinti nusipirktus daiktus. Toks pirkėjo reikalavimas pakeisti ar grąžinti daiktus gali būti tenkinamas, jei daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos.

Daiktų keitimo ir grąžinimo tvarka, taip pat nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašas nustatyti Mažmeninės prekybos taisyklėse. Nr. XII-700, 2013-12-19, paskelbta TAR 2014-01-07, i. k. 2014-00069

  1. Pagal dabar galiojančių taisyklių 17 punkto redakciją:

Punktas 17. Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes:

......

Papunktis 17.21. baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406);

......

Civilinio kodekso 6.22810 str. reglamentuoja vartotojų teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties.

Civilinio kodekso 6.2287 str. 1 d. 7 p. numato, jog prieš sudarydamas nuotolinę sutartį ar ne prekybos patalpose sudaromą sutartį, verslininkas privalo aiškiai ir suprantamai suteikti vartotojui informaciją apie teisę atsisakyti sutarties: šios teisės įgyvendinimo sąlygas, terminą ir tvarką pagal šio kodekso 6.22810 straipsnį,

Šiuo atveju pirkėjas prieš įsigydamas prekę, susipažino su mūsų tinklalapyje pateiktomis taisyklėmis, kuriose aiškiai, parašyta, kad jei norėsite grąžinti baldą, jokiu būdu jo nesurinkinėkite, tai yra dėl baldų specifikos, kadangi , kaip pavyzdys, užsidėjus suknelę ir ją pasimatavus, tada vėl supakavus, su ja nieko neatsitinka, o surinkus baldus, tam tikros jų dalys yra pažeidžiamos ir antrą syki naudoti netinkamos, arba pažeidžiamos ir atrodo, kaip dėvėtos.

Visgi, pardavėjui sutikus galima grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus už baldą, išskaičiavus pažeistų detalių kainą, bei sukomplektavimo, perpakavimo ir naujos pakuotės išlaidas, kas sudaro 30 procentų baldo vertės.

Dar pažymėsiu, kadangi mūsų tinklalapyje mes siūlome nemokamą prekių atsiėmimą iš mūsų sandėlio arba mokamą mūsų partnerių „Venipak“ pristatymo paslaugą, pirkėjas sąmoningai pasirinko „Venipak“ paslaugą ir sutiko šią paslauga pasinaudoti už atskirai pateikta jos kaina, paslauga buvo suteikta kokybiškai ir tinkamai, tad už transportavimo išlaidas pinigai negali būti grąžinami.

Informuojame, kad Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 2 straipsnio 19 dalyje apibrėžta vartotojo sąvoka: „Vartotojas – fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis“. Civilinio kodekso 6.228(1) straipsnio 1 dalis įtvirtina vartojimo sutarties sampratą, t. y. nustato, kad vartojimo sutartimi verslininkas įsipareigoja perduoti vartotojui prekes nuosavybės teise arba suteikti paslaugas vartotojui, o vartotojas įsipareigoja priimti prekes ar paslaugas ir sumokėti jų kainą.

Atsižvelgiant į tai, juridinis asmuo nėra laikomas vartotoju. Tokiu būdu tarp dviejų juridinių asmenų kilę santykiai negali būti kvalifikuojami kaip vartojimo teisiniai santykiai, todėl ginčai, kilę tarp dviejų juridinių asmenų, sprendžiami tarpusavio derybų būdu, o nepavykus susitarti, dėl savo galimai pažeistų teisių gynimo verslininkas turi teisę kreiptis į bendrosios kompetencijos teismą Civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka.

 Jei norite prekę išsibandyti, tai galite padaryti mūsų salone - Linkmenų g. 17, Vilnius LT-09300, tel.: +370 682 355 65.

Sėkmės apsipirkime!

cookie Slapukų sutikimas