Pristatymas

DĖMESIO!

Gerb. klientai,

Dėl pasaulinės Covid-19 pandemijos įtakojamų logistikos veiksnių, sumažinome nuolat centriniame sandėlyje saugomų prekių kiekius.

Dėl šios priežasties, gali kilti sunkumų laiku pristatant visą Jūsų užsakymą. Tikslesnis Jūsų užsakymo pristatymo laikas nurodytas šalia prekės.

Mes, mūsų gamyklos ir mūsų tiekėjai – dedame visas įmanomas pastangas siekdami atstatyti tiekimo grandines ir Jūsų užsakymus pristatyti, kaip įmanoma greičiau.


*************************************************************************************************

Džiaugiamės, kad kedziurojus.lt radote Jums patinkančių prekių. Jūsų užsakymą stengsimės įvykdyti kaip galima greičiau.
Kai prekės bus paruoštos (pagamintos ir atvežtos į sandėlį arba paruoštos siuntimui jei prekės yra sandėlyje) ir perduotos kurjeriui, pranešime Jums el. paštu. Tai trunka iki 3 darbo dienų, tačiau galimas siuntų pristatymo vėlavimas dėl COVID-19.
Svarbu: populiariausių prekių kiekis yra ribotas, todėl, jei Jūsų prekės nebus sandėlyje, nedelsdami Jus informuosime.
Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris suderins Jums patogų prekių pristatymo laiką.
Prekių pristatymo laikas priklauso nuo to, ar prekė yra sandėlyje, ar ją reikia pagaminti pagal jūsų užsakymą. Todėl pristatymo terminas gali būti 1-3 darbo dienos arba 2 ar 6 savaitės. Apie prekės pasiekiamuma yra nurodyta prie kiekvienos prekės.
Neužsisakius prekės (-ių) užnešimo paslaugos minėtuoju atveju, kurjeris pristatys tokią (-ias) prekę (-es) iki Jūsų nurodyto namo.
Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, arba Lietuvos Pašto darbuotojui, kuris išdavė siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas ir prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
  • Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes (išskyrus užsakymus, kai pasirenkamas apmokėjimas grynaisiais pinigais). Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu, taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą. Pristatymo terminas gali būti atidėtas dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių ar trečiųjų asmenų kaltės.

Sąskaitą-faktūrą gausite kartu su užsakymu.

Jei prekes norite pasiimti patys, tai galite padaryti mūsų sandėlyje Vilniuje (Liepkalnio pl. 172E, 28 rampa), bet prieš tai reikia būtinai suderinti laiką, kad netektu gaišti atvykus.
Būtinai pasiteiraukite ar jūsų prekė yra tame sandėlyje.
kėdės internetu